IMC Czech Awards: Grand Prix pro Bistro a Škodu

Letošní 16. ročník reklamní soutěže IMC Czech Awards přinesl nejvíc medailových ocenění pro agentury Momentum (12), McCann Prague (7 medailí) a Wunderman (6). Grand Prix a ocenění Agentura ročníku si nicméně odnáší Bistro Agency za kampaň 100 miliard neuronů pro klienta Škoda Auto.
Do letošního ročníku soutěže, kterou pořádá ADMEZ a Aktivační agentury AKA, se přihlásilo 78 projektů celkem od 17 agentur. Jde o historicky druhý největší počet přihlášených projektů. Nejvíce nominovaných prací měla agentura Momentum (15), Bistro (8), McCann Prague (7), Wunderman (6) a Geometry Prague (6). „Letošní ročník přinesl řadu kvalitních prací bez ohledu na velikost agentur a věříme, že oceněné projekty uspějí i v celoevropském finále,“ řekl Martin Pešta, ředitel soutěže a člen prezidia Asociace komunikačních agentur (AKA).
Soutěžní práce letos hodnotila jedenáctičlenná porota v čele s předsedkyní Monikou Otradovcovou. Porota hodnotila dvoukolově a udělila celkem 13 zlatých, 16 stříbrných a 18 bronzových medailí. 
Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo ve čtvrtek 14. června v klubu Jazz Dock v Praze na Smíchově. Ocenění medailisté mají právo postoupit do evropského klání, soutěže IMC European Awards. Uzávěrka letošních přihlášek je 6. července. 

Výsledky IMC Czech Awards 2018
Budování značky

  • Bronz – Momentum, 1YEAR&More Production, Knowlimits – Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny? Klient: SZIF
  • Stříbro – Momentum – Raffaelo proti osamělosti, klient: Ferrero Česká
  • Zlato – Web Interactive – Pchjongčchang, klient: ALPINE PRO Český olympijský výbor

Digitální idea

  • Bronz – VISIBILITY DIGITAL – Cash Crew, klient: Provident Financial
  • Stříbro – McCANN-ERICKSON PRAGUE – #jetovtobě2017, klient: Vodafone
  • Zlato – Wunderman – Oživlé vzpomínky prodávají, klient: CK FISHER

Digitální trefa

  • Bronz – McCANN-ERICKSON PRAGUE – Vánoční livestream pro zákazníky Vodafone, klient: Vodafone
  • Stříbro – Wunderman – Oživlé vzpomínky prodávají, klient: CK FISHER
  • Zlato – McCANN-ERICKSON PRAGUE – #jetovtobě – Benova výzva, klient: Vodafone

Event, field a sportovní marketing

  • Bronz – RAUL – Divácká soutěž Generali Puk, klient: Pojišťovna Generali

Charitativní a neziskový marketing

  • Bronz – Momentum – Zachraň jídlo ve firmě, klient: zachraň jídlo
  • Stříbro – COMTECH CAN – Vložka Pro Nepál, klient: Člověk v tísni
  • Zlato – DARK SIDE – Zvon Václav, klient: Nadace Charty 77
  • Zlato – Bistro Agency – Češi děkujem, klient: Člověk v tísni

Inovativní myšlenka nebo koncept

  • Bronz – Wunderman – Oživlé vzpomínky prodávají, klient: CK FISHER
  • Stříbro – Geometry Prague – Tisíce vítězů, klient: RUN TOUR
  • Stříbro – DARK SIDE – Zvon Václav, klient: Nadace Charty 77
  • Zlato – Bistro Agency – 100 miliard neuronů, klient: Škoda Auto

Integrovaná komunikace

  • Bronz – Momentum – Růžové víno, Klient: Vinařský fond
  • Stříbro – Momentum, 1YEAR&More Production, Knowlimits – Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?, Klient: SZIF
  • Stříbro – Garp Integrated – Domestos pro školy, Klient: Unilever
  • Zlato – Momentum – Raffaelo proti osamělosti, Klient: Ferrero česká

Nízkorozpočtové kampaně

  • Stříbro – Bistro Agency – Češi děkujem, Klient: Člověk v tísni
  • Zlato – Geometry Prague – Tisíce vítězů, Klient: RUN TOUR
  • Zlato – DARK SIDE – Zvon Václav, klient: Nadace Charty 77

Produktový launch, relaunch nebo trial

  • Bronz – Momentum – Růžové víno, Klient: Vinařský fond
  • Stříbro – SYMBIO Digital – Nové zákony placení, Klient: Twisto payments

Přímá B2B nebo B2C komunikace

  • Bronz – Wunderman – Peněženka, která se neztratí, Klient: Komerční banka
  • Stříbro – RAUL – Roztočte to na Jizerské, Jizerská 50
  • Zlato – Wunderman – Oživlé vzpomínky prodávají, CK Fisher

Retail / merchandising / instore marketing

  • Bronz – Momentum, 1YEAR&More Production, Knowlimits – Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?, Klient: SZIF
  • Bronz – Momentum – Povinné značení vín, Klient: Vinařský fond
  • Stříbro – Momentum – Obal opravdu prodává, Klient: Ferrero Česká

Socialní média a brandový obsah

  • Bronz – McCANN-ERICKSON PRAGUE – Vánoční livestream pro zákazníky Vodafone, Klient Vodafone Czech Republic
  • Bronz – VISIBILITY DIGITAL – Cash Crew, Provident Financial
  • Stříbro – McCANN-ERICKSON PRAGUE – #jetovtobě2017, klient: Vodafone Czech Republic
  • Stříbro – McCANN-ERICKSON PRAGUE – #jetovtobě – Benova výzva, Vodafone Czech Republic
  • Stříbro – Bistro Agency – Ozvěny Budoucnosti, Klient Škoda auto
  • Zlato – McCANN-ERICKSON PRAGUE – Priceless Prague – Launch programu na sociálních sítích, Mastercard europe
  • Zlato – Bistro Agency – 100 miliard neuronů, Klient Škoda auto

Sponzoring

  • Bronz – RAUL – Běhej lesy, klient: Lesy České republiky
  • Stříbro – RAUL – ČEZ – Aktivace generálního partnera na Jizerské 50, klient: ČEZ
  • Zlato – Web Interactive – Pchjongčchang 2017, klient: ALPINE PRO / Český olympijský výbor

Spotřebitelské soutěže a loajalitní program

  • Bronz – Wunderman – Motýlí Nuance, klient: Česká lékárna holding
  • Bronz – Momentum – Stáhněte si 3x Škodu Fabia, klient: SZIF

Veřejný zadavatel

  • Bronz – Momentum – Povinné značení vín, klient: Vinařský fond
  • Stříbro – Bronz – Momentum, 1YEAR&More Production, Knowlimits – Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?, Klient: SZIF

Klient ročníku
Škoda Auto
Agentura ročníku
Bistro Agency
Zdroj: ADMEZ, Aktivační agentury AKA

Červen 14, 2018